Artykuły WUE
Rekrutacja trwa!
Bursztynek Bałtuś
Na niewielkiej piaszczystej plaży mieszkał mały bursztyn o imieniu Bałtuś. Bursztynek każdego dnia słuchał szumu morza, oglądał niebo i zakopywał się w piasku. Jednak nadszedł dzień, który wszystko zmienił. Tego dnia, gdy Bałtuś jeszcze spał, na plaży pojawiła się mała dziewczynka. Spacerowała cichutko i wpatrywała się w piasek.
Smoczek i Anetka
Był sobie smoczek. Długo mieszkał z małą dziewczynką. Bardzo ją kochał. Spali, bawili się i spacerowali razem. Potem Anetka podrosła i przestała brać go na spacer. Ale nadal bardzo go kochała. Za każdym razem, gdy kładła się spać, zabierała go ze sobą.
Nie czyń bliźniemu, co tobie niemiłe
Za wysokimi górami, za szerokimi lasami, za burzliwymi morzami rósł cicho gęsty czarny las. A w tym lesie rosły ogromne drzewa, które łagodnie kołysały się na wietrze. W środku lasu znajdowała się polana, nad którą zawsze świeciło słońce, a niebo nad nią było błękitne i czyste.
Przyjaciele nie odchodzą
W odległym mieście, w którym słońce wschodziło co ranka, żyła rodzina państwa Tumblików: mama Zoja, tata Mirek, córka Hela i ukochany pies Benek. Rodzina była bardzo szczęśliwa, niczego im nigdy nie brakowało. Zawsze mogli liczyć na pomoc najbliższych.
Wiewióreczka Kasia i telewizor. Bajka terapeutyczna przeznaczona dla dzieci, które zbyt dużo czasu spędzają przed telewizorem
W jednym z dużych miast, w zalesionym parku, pośród drzew i parkowych alejek, mieszkała rodzina wiewiórek. W starym dębie, w wyraźnie widocznej z chodnika dziupli, swój domek mieli: mama Pani Wiewiórowa, tatuś Pan Wiewiór oraz dwoje ich dzieci — wiewióreczka Kasia i jej młodszy braciszek Krzyś.
I ja jestem wyjątkowy
W Tęczowej Krainie mieszkało troje przyjaciół: zielona żabka Klara, bocian Franek i mucha Zosia. Każdego popołudnia spotykali się przy rzece nieopodal lasu. Tego słonecznego dnia również. Jednak każde z nich miało tego dnia kiepski humor, każde na coś narzekało.
Metodyka edukacji fizycznej i zdrowotnej
Ważnym elementem przygotowania studentów do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego jest zapoznanie ich z przykładami ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych dla dzieci w klasach I-III szkoły podstawowej.
Podstawy edukacji zdrowotnej i wychowania fizycznego
Celem zajęć jest wprowadzenie w problematykę edukacji zdrowotnej i wychowania fizycznego, a także wykształcenie praktycznej umiejętności programowania pracy nauczyciela w odniesieniu do przedmiotu wychowanie fizyczne w klasach I-III szkoły podstawowej.
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Celem praktycznym zajęć jest wypracowanie przez przyszłych nauczycieli właściwych rozwiązań pozwalających radzić sobie z wyzwaniami wynikającymi z charakteru poszczególnych okresów rozwoju fizycznego dziecka w wieku od 3. do 9. roku życia.
Edukacja zdrowotna
Studenci zapoznają się z podstawowymi pojęciami i modelami teoretycznymi z zakresu edukacji zdrowotnej, z elementami zdrowego stylu życia, z założeniami podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej związanymi z edukacją zdrowotną.
Bursztynek Bałtuś
Na niewielkiej piaszczystej plaży mieszkał mały bursztyn o imieniu Bałtuś. Bursztynek każdego dnia słuchał szumu morza, oglądał niebo i zakopywał się w piasku. Jednak nadszedł dzień, który wszystko zmienił. Tego dnia, gdy Bałtuś jeszcze spał, na plaży pojawiła się mała dziewczynka. Spacerowała cichutko i wpatrywała się w piasek.
Smoczek i Anetka
Był sobie smoczek. Długo mieszkał z małą dziewczynką. Bardzo ją kochał. Spali, bawili się i spacerowali razem. Potem Anetka podrosła i przestała brać go na spacer. Ale nadal bardzo go kochała. Za każdym razem, gdy kładła się spać, zabierała go ze sobą.
Nie czyń bliźniemu, co tobie niemiłe
Za wysokimi górami, za szerokimi lasami, za burzliwymi morzami rósł cicho gęsty czarny las. A w tym lesie rosły ogromne drzewa, które łagodnie kołysały się na wietrze. W środku lasu znajdowała się polana, nad którą zawsze świeciło słońce, a niebo nad nią było błękitne i czyste.
Przyjaciele nie odchodzą
W odległym mieście, w którym słońce wschodziło co ranka, żyła rodzina państwa Tumblików: mama Zoja, tata Mirek, córka Hela i ukochany pies Benek. Rodzina była bardzo szczęśliwa, niczego im nigdy nie brakowało. Zawsze mogli liczyć na pomoc najbliższych.
Wiewióreczka Kasia i telewizor. Bajka terapeutyczna przeznaczona dla dzieci, które zbyt dużo czasu spędzają przed telewizorem
W jednym z dużych miast, w zalesionym parku, pośród drzew i parkowych alejek, mieszkała rodzina wiewiórek. W starym dębie, w wyraźnie widocznej z chodnika dziupli, swój domek mieli: mama Pani Wiewiórowa, tatuś Pan Wiewiór oraz dwoje ich dzieci — wiewióreczka Kasia i jej młodszy braciszek Krzyś.
I ja jestem wyjątkowy
W Tęczowej Krainie mieszkało troje przyjaciół: zielona żabka Klara, bocian Franek i mucha Zosia. Każdego popołudnia spotykali się przy rzece nieopodal lasu. Tego słonecznego dnia również. Jednak każde z nich miało tego dnia kiepski humor, każde na coś narzekało.
Metodyka edukacji fizycznej i zdrowotnej
Ważnym elementem przygotowania studentów do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego jest zapoznanie ich z przykładami ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych dla dzieci w klasach I-III szkoły podstawowej.
Podstawy edukacji zdrowotnej i wychowania fizycznego
Celem zajęć jest wprowadzenie w problematykę edukacji zdrowotnej i wychowania fizycznego, a także wykształcenie praktycznej umiejętności programowania pracy nauczyciela w odniesieniu do przedmiotu wychowanie fizyczne w klasach I-III szkoły podstawowej.
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania
Celem praktycznym zajęć jest wypracowanie przez przyszłych nauczycieli właściwych rozwiązań pozwalających radzić sobie z wyzwaniami wynikającymi z charakteru poszczególnych okresów rozwoju fizycznego dziecka w wieku od 3. do 9. roku życia.
Edukacja zdrowotna
Studenci zapoznają się z podstawowymi pojęciami i modelami teoretycznymi z zakresu edukacji zdrowotnej, z elementami zdrowego stylu życia, z założeniami podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej związanymi z edukacją zdrowotną.